Ahad, 27 September 2009

SAKITNYA!!

Hari jumaat aritu, aku pergi beraya kat rumah2 dak g-queen kat taman saga dengan tin2.
Before that I asked her what type of shoes she going to wear and she said that she just want to wear a flat shoes coz takut melecet katanya. So aku pun rasa macam serba salah la nak pakai heels ke tak coz jauh tu jalan! tapi si tin2 ni kte pakaila, nanti membazir la pulak sebab dah beli kan..

p/s; gambar ni lebih kurang r bentuk dia. tapi tali dia warna kelabu. Lebih kurang la! Tak da la sama sangat..

So, i decided to wear that shoes. Puh1 Nasib baik la pergi, mak dia hantar..selamat lagila kaki aku...
Tapi yang paling tak best yer, time nak balik tu...ingat nak guna jalan jauh, tapi bila fikir2 balik, kesian la pulak kat dorang semata-mata sebab aku..
So, i use a stairs that are SUPPOSED to be laluan air hujan tu...tangga tu dah la tinggi2 (walaupun takde la tinggi sangat, tapi jenuh la jugak!) Nasib baik tak terpelecok. terpeleod je sikit...

Esoknya..ambik kau! kaki kanan aku punyalah sakit! Satu kaki tu sakit! Rsa taubat la pulak...tapi ni kan first time..tahan la...sapa suruh gatal pergi beli heels tu! Jauh berjalan....makin sakit kaki aku!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan