Selasa, 29 Disember 2009

Sekejap je..

MOSHI-MOSHI,jojo..(Wah, speaking korea u..hahah)

u must be wondering, pe benda yg "sekejap je" ni kan?
Haha, sebenarnya aku "falling in love" sekejap je la...
Sebab selama ni aku asyik terbayang-bayangkan hero dia...wahhhh...
But the truth is, i'm just a HUGE fan of the character..and the actorS...

Kat post aku yg sebelum ni, org yg aku maksudkan ialah pelakon2 drama Korea, "Boys Over Flower" la.
Disebabkan oleh drama tu sangat2 menepati citarsa aku yg sgt suka kan drama romantic-comedy, tu yg jadi biol sekejap
Lagipun, actor2 dia tersangat la handsome lagi cute dan sweet (based on my eyes, kalau korg tak rasa camtu, diam2 sudah)..
rAMBANG MATA i..
Justeru, drama ni dah buatkan aku terangau-sengau sejak tiga menjak ni...
Tapikan, bila dah tgk lama2 (i mean the drama), muka dorg BIASA2 je..
Hahaha..tapi DORG semua tetap di hati...!

aahhhhhh........I'M FLYING WITHOUT WINGS...
korang tgk je la rupa dorg (n again, if any one of u know them, diam2 sudah, ok!)




The hero n the heroin..Jan Di / Jun Pyo



The boys..(their group name is F4)




Diorang2 nilah yg buatkan semangat aku berkobar-kobar setiap hari pukul 8.30-9.30.
aku akan melongo kt dpn tv tanpa bergerak-gerak..
mak aku pun dah join the club!
dia lagi teruk, siap nangis lagi bila ada scene sedih..wahahahah...
aku sebak je...

Oklah,
As u know, for this moment, this drama is the best thing ever!
drama ni akan abis lagi 2 minggu..so lagi 2 minggu i'll be back to normal..


p/s; asal gambar tu kecik r? nmpk sgt aku ni buta IT..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan